Keresés ebben a blogban

26.10.11

2,858,722,282 -ik lakosa vagyok a földnek

2,858,722,282 -ik  lakosa  vagyok  a  földnek.Meg  vagyok  hatódva.Szép  teljesitmény.Mennyi  időm  van  még  hátra?Milyen  lesz  a  nyugdíjas  életpálya  modell  Magyarországon?Sok  szépet  ígért  a  Fidesz  nekünk  a  nyugdíjasoknak.De  szépen  hangzottak.Sok  nyugdíjas  könnyezett  és  kezet  is  csókolt  Orbán  Viktornak.De  ma  más  a  helyzet.Nyugdíjak  szűnnek  meg.Nekem  a szociális  ellátás  nem  jól  hangzik 'De  lehet,hogy  csak  nekem.Remélem,hogy  a  nyugdíjas  életpálya  modellt  nem  Kövér  és  nem  Lázár  fogja  ki  dolgozni 'Én  még  sokáig   szeretnék  élni.Egy  életen  át  dolgoztam  nehéz  körülmények  között.Azt  hiszem,hogy  megérdemlem  a  nyugdíjamat.Igaz  nem  nagy,de  a  túlélésre  megfelel.Tudom,hogy    vár  a  temető  és  nehéz  helyzetben  van  az  ország.De  én  sokáig,csak  mint  látogató  szeretnék  lenni  a  temetőben.Nem  akarok  Kádár  mellé  költözni.Nem  is  tudnék,mert  se  hely  nincsen,se  pénzem.Még  maradok  élő  lakosa  a  földnek '  
Ön  hányadik  lakosa  a  földnek?Itt  nézze  meg : http://populationaction.org

Nincsenek megjegyzések: