Keresés ebben a blogban

26.10.11

Kik szervezték az október 23-i tüntetést ?Miért nem láttuk?

                 Kik  szervezték  az  október  23-i  tüntetést ?Ezt  a  kérdést  tettem  fel  magamnak  vasárnap  este.A  választ  megkaptam  az  Origón.Hogyan  tudtak  egy  ilyen  nagy  tömegű  tüntetést  szervezni?Nem  volt  atrocitás,egy  kivételével.Rendben  volt  minden.Mi  ellen  tiltakoztak? Mi  a  céljaik?Lesz  belőlük  egy  új  párt?Ezekre  a  kérdésekre  kaphatnak  választ  az  Origó  cikkében.Csak  egy   megjegyzés :
                 Nem  járok  tüntetésekre,de  figyelemmel  követtem  ezt  a  tüntetést.A  hivatalos  média  alig  tudósított.Az  emberek  nem  is  tudták  vagy  csak  kevesen.Mégis  sokan  elmentek.Aztán  haza  mentek.Nem  volt  semmi  erőszakos  esemény'Még  ilyet 'Jó  lesz  odafigyelni  rájuk,mert  ha  nem  megy  jól  az  ország  szekere,akkor  lehet  számítani  hasonló  tüntetésekre 'Meg  kell  dicsérni  a  Fideszt,mert  nem  provokálta  a tömeget.Ők  engedtek.Ők  is  bölcsek  voltak.De  hol  van  a határ ?Emlékszem,hogy  2006-ban  a  TV  ostrom  idején  a  magyar  csatornák  az  adásaikat  megszakítva ,tudósítottak  az  eseményről.Most  miért  nem ?Kell  egy  Budaházy  ,hogy  tudósítsanak ?Kell  erőszak,hogy  tudósítsanak? Én  csak  később  találtam  egy  linket,melyre  kattintva  halhattam  és  nézhettem  ezt  a  békés  tömeget '

Van köztük olyan, aki szerint még nem jött el a diktatúra, de már demokrácia sincs Magyarországon. Van, aki egyszerűen csak azt szeretné, hogy meghallgassák, és olyan is, aki a kormányt szidja, de közben azt mondja, nem kér a politikából. Több tízezer embert vittek az utcára a kormány politikája ellen tiltakozó csoportok vasárnap. Kik állnak mögöttük, és mik a céljaik? 
Tovább :http://www.origo.hu/itthon/20111026-a-kormany-ellen-tunteto-csoportok.html

Nincsenek megjegyzések: